Facebook users

luni, 18 decembrie 2017

Tagged Under:

Cum alegem locatia pentru cununia civila

Share



Ne place sau nu sa credem pe langa faptul ca nunta este foarte importanta, asa cum a fost tratata deja pe acest site, pe care il gasesc foarte important si foarte interesant, articol unde se vorbeste despre cum alegem un organizator de decoratiuni nunti mi se pare normal sa ne gandit si la cununia civila si la locul unde trebuie organizata ea pentru ca cele mai bune amintiri si imagini pot fi surprinse si in aceste momente .

Cununia civila poate fi savarsita de catre ofiterul starii civile la primarie sau de catre ofiterul starii civile intr-o locatie precum o curte interioara, curtea bisericii unde urmeaza sa se oficieze cununia religioasa sau in curtea unui palat asa cum este in curtea unui palat la snagov.

Este bine sa alegem sa realizam acest moment in date diferite, pentru a avea posibilitatea realizarii unei noi sedinte fotografice in alta tinuta si in alt decor. Cununia civila este un moment important, ea imotalizeaza frumusetea viitorilor soti, tineretea si sinceritatea, gingasia si sufletul bun, dragostea si gandurile bune.

As putea spune ca imi dau lacrimile cand ma gandesc la o asemenea zi, cea mai importanta din viata mea, sotia mea era frumoasa si ma privea cu niste ochi calzi si umezi, este ziua in care mi-am promis ca o voi respecta si o voi iubi neconditionat, vom fi uniti, iertatori si calzi.Apoi a urmat o sedinta foto cu un fotograf profesionist, avem niste sedinte foto superbe, alaturi de familie si alaturi de cei mai buni prieteni si colegi.

Dar un asemnea moment trebuie si el sarbatorit, cu invitati, oameni dragi si apropiati sufletului celor doi soti.

Need an Invite?

Want to attend the wedding event? Be our guest, give us a message.

Nume E-mail * Mesaj *

Our Location